E-građani Moja Uprava Središnji državni portal
Kliknite za više
Hrvatski audiovizualni centar
  Zaklada Kultura nova
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA)
Hrvatski restauratorski zavod

Iz medija
Ruksak (pun) kulture  >  2014  >  Multiprogram u Slavoniji (3. prosinca 2014.)
     Svoj prosinački program Ruksak (pun) kulture nastavio je u dinamičnome ritmu. Nakon Vukovarsko-srijemske županije Ruksak se zaputio u Požeško-slavonsku, u dva mjesta i dvije područne škole.

    Prvo je odredište bio Kaptol i OŠ Vilima Korajca. Ondje je izveden program Muzeja Brodskog Posavlja – Grafik on. Radionicu suhe igle vodili su Danijela Ljubičić Mitrović i Igor Čabraja. Sudjelovali su učenici od 1. do 4. r. matične škole i učenici iz  PŠ Podgorje i PŠ Alilovci. Cilj je radionice popularizacija grafičke umjetnosti, a radionica je rezultirala izložbom grafika koje su izradili učenici.
     Na radionici su osim učenika sudjelovale i učiteljice Marija Matić, Dijana Maričević, Helena Mauerman, Josipa Tauš Vidić, Margareta Cvenić, pedagoginja i Nino Diklić, ravnatelj.
     Dok je jedan dio tima Ruksaka bio u Kaptolu, drugi se zaputio u obližnje mjesto Biškupce, gdje se nalazi istoimena područna škola. Ondje je izveden program udruge Djeca susreću umjetnost. Učenici 1. i 2. razreda pogledali su film Crveni balon, koji je dobio Oscara  za najbolji scenarij te Zlatnom palmom za najbolji kratki film 1956. godine. Film govori o dječaku koji na ulici jedne pariške četvrti pronađe crveni balon i prati ga u različitim životnim situacijama, od veselih i šaljivih do tužnih i ozbiljnih. Po završetku filma učenici su sudjelovali u radionici izrade optičkih igračaka. Radionicu su vodili Igor Medić i Ivana Alpeza.

    Dok su oni mlađi učili o optičkim igračkama, učenici 3. i 4. razreda gledali su film Krokodili. Riječ je o ekranizaciji popularne njemačke knjige za djecu i mlade. Nakon završetka filma održana je radionica tijekom koje su djeca imala priliku saznati zanimljive pojedinosti o filmskim kadrovima, kutovima snimanja i glazbenoj podlozi.
    Učenici su, poput pravih filmskih kritičara, dobili zadatak da ocijene film, istaknu njegove dobre i loše dijelove, kao i ono što im se svidjelo i što im se nije svidjelo.










































Najave  RSS
ON-LINE PRIJAVNICE
Pristup informacijama
 
Fondovi EU
 Kulturne politike i rezidencijalni programi


 
Procedura oslobođenja od plaćanja PDV-a