E-građani Moja Uprava Središnji državni portal
Kliknite za više
Hrvatski audiovizualni centar
  Zaklada Kultura nova
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA)
Hrvatski restauratorski zavod

Iz medija
Novosti  >  Održani 9. Dani elektroničkih medija, 22. dani radija, 9. dani televizija, 9. dani interneta
24.11.2016. - Zakon o elektroničkim medijima i svu ostalu povezanu regulativu očekuju brojne izmjene u nadolazećem periodu, potvrdila je ministrica kulture dr. sc. Nina Obuljen Koržinek na Danima elektroničkih medija koji su se održavali od 22. do 24. studenoga 2016. godine u Opatiji u organizaciji  udruga HURIN i NUT te Agencije za elektroničke medije.

 

     Ministrica kulture dr. sc. Nina Obuljen istaknula je kako treba donijeti krovnu Medijsku strategiju koja će biti okvir za budući razvoj medijske scene u Hrvatskoj, tako da se donošenje novih zakonskih rješenja očekuje do 2018. godine.

     „U Ministarstvu kulture imate partnera i zato je ključno da uspostavimo dijalog. Donošenje Medijske strategije trenutno je preduvjet za bilo kakav ozbiljan posao, a pred nama je i donošenje direktive Europske unije o audiovizualnim medijskim uslugama koja će donijeti nove smjernice.

     Pozivam vas također da upravo vi kao medijski poduzetnici na svome primjeru pokažete kako se poštuju ključni standardi vezani uz poštovanje i promicanje demokratskih vrijednosti i da svojim doprinosom poboljšate medijsku sliku Hrvatske“, izjavila je ministrica kulture dr. sc. Nina Obuljen Koržinek.

     Usuglašeni su bili i predstavnici nacionalnih i lokalnih televizija oko ocjene da Zakon o elektroničkim medijima više ne odgovara trenutku u kojemu se mediji danas nalaze te da ga izmjene ne mogu spasiti, nego je potreban nov zakon.

     Agencija za elektroničke medije izvijestila je o raspodjeli sredstava iz Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija. Prema provedenim natječajima koji obuhvaćaju 2015. i 2016. godinu iz Fonda će lokalnim televizijskim i radijskim postajama te neprofitnim medijima biti isplaćeno 64,8 milijuna kuna.
 
     Predstavnicima nacionalnih i lokalnih televizija predstavljena je i analiza marketinškoga tržišta za 2015. i 2016. godinu. Radijsko i televizijsko oglašavanje pokazalo je stabilnost u posljednje dvije godine s blagim padom televizijskoga oglašavanja, dok istovremeno raste oglašavanje na internetu.

     Domaćini su 9. Dana elektroničkih medija Hrvatska udruga radija i novina ‒ HURIN, Nacionalna udruga televizija ‒ NUT i Agencija za elektroničke medije.

     Više informacija o samim događanjima pronađite na stranicama:
www.e-mediji.hr 
www.medijskapismenost.hr 
www.hurin.hr.  
Najave  RSS
ON-LINE PRIJAVNICE
Pristup informacijama
 
Fondovi EU
 Kulturne politike i rezidencijalni programi


 
Procedura oslobođenja od plaćanja PDV-a