E-građani Moja Uprava Središnji državni portal
NSPC
Kliknite za više
Hrvatski audiovizualni centar
  Zaklada Kultura nova
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA)
Hrvatski restauratorski zavod

Iz medija
Ruksak (pun) kulture  >  2017.  >  Igra i ples u Zmajevcu (Osječko – baranjska županija) 28. studenog 2017. godine
 
Igra i ples u Zmajevcu (Osječko – baranjska županija) 28. studenog 2017. godine

Radionica plesa, pokreta i igre “NO WORK AND JUST PLAY” održana je u Zmajevcu 28. studenog 2017. godine. Učenici Osnovne škole Zmajevac, Područne škole Suza i Područne škole Novi Bezdan sudjelovali su na radionici uz pedagoginju Tatjanu Tomek i učiteljice Rajku Šagodić, Žaklinu Kvesić i Anu Leko iz Osnovne škole Zmajevac, Biljanu Marušić i Suzanu Deak Nikolić iz Područne škole Suza te Ana Škaro iz Područne škole Novi Bezdan.

Škola je odlučila po svom unutarnjem principu raspodjele aktivnosti selektirati 18 učenika i učenica koji će sudjelovati u radionici. Kako se škola nalazi na granici Hrvatske i Mađarske nastava se održava na dva jezika radionica plesa koja pokretom i neverbalnom komunikacijom prenosi emocije odlično se uklopila u program škole. Radionica u kojoj smo komunicirali neverbalno uspjela je u vrlo brzom roku povezati sve sudionike, bez obzira na materinji jezik, školu iz koje dolaze (Područne škole su također vrlo udaljene jedne od drugih i učenici se međusobno ne poznaju) ili pak dobnu skupinu . Prije same radionice učenici su imali prilike upoznati voditeljicu radionice i kratko porazgovarati o različitim temama: zanimanje plesač i koreograf, o plesu općenito i plesu kao umjetnost, te su skupili zanimljiva pitanja vezana na temu plesa na koja su dobili odgovore tijekom radionice.

Radionica je započela zagrijavanjem tijela kroz različite sisteme igara kroz koje se omogućava fuziju različitih pristupa pokretu i plesu.  Nizom vježbi učenici su se, u pratnji voditeljice, upoznavali s potencijalnim tjelesnim mogućnostima, koncentracijom,  otvaranjem osjetilne razine koja uključuje doživljaj prostora i doživljaj trenutka, te pripomaže zajedničkom kreiranju situacija. Kroz brojne tehnike učenici su koristili bazičnu improvizaciju kao mode ostvarivanja i realiziranja vizija. Cilj je bio otvoriti percepciju i kreativnu neverbalnu komunikaciju među svim sudionicima. Radionica je završena jednostavnom verbalnom analizama stvorenih situacija i njihovih potencijala.

Program je sa pripremnim razgovorom te evaluacijom trajao ukupno nešto više od 3 sata. Povratne informacije i doživljaj radinocie od strane odgajateljica I pedagoginje su bili vrlo pozitivni, atmosfera je u Zmajevcu bila sjajna i iskazana je želja za nastavkom suradnje.







Najave  RSS
ON-LINE PRIJAVNICE
Pristup informacijama
 
Fondovi EU
 Kulturne politike i rezidencijalni programi
 
 
Croatian literature


 
Procedura oslobođenja od plaćanja PDV-a