E-građani Moja Uprava Središnji državni portal
NSPC
Kliknite za više
Hrvatski audiovizualni centar
  Zaklada Kultura nova
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA)
Hrvatski restauratorski zavod

Iz medija
Ruksak (pun) kulture  >  2017.  >  Tajne starog tavana u Domašincu (Međimurska županija) 22. studenoga 2017.
 
Tajne starog tavana u Domašincu (Međimurska županija) 22. studenoga 2017.

U Dječjem vrtiću Jelenko u Domašincu 22. studenoga 2017. godine gostovala je Svetlana Patafta sa svojim programom koji uključuje predstavu „Priča o velikom i malom“ i radionicu „Veličina oko mene“. U programu je sudjelovalo sedamdeset troje djece u dobi od 2 do 6 godina i četiri odgajateljice.

Predstava „Priča o velikom i malom“  priča priču o veličini, ali i o tome kako pronaći pravo prijateljstvo tamo gdje ga najmanje očekujemo. Cilj ove predstave je kod djece razviti znatiželju za odnose u prostoru, odnose među predmetima i usaditi im osnovne predmatematičke vještine. Baka Sova voli zagonetke i upravo je smislila jednu - ključ od tavana skriva veliko blago. Uz pomoć bakinih uputa, naša pripovjedačica kreće na tavan u potragu za obećanim blagom. Tamo se nalaze kutije raznih veličina – velike, male, srednje - kako prepoznati u kojoj se nalazi blago? Pripovjedačica uspoređuje predmete koje pronalazi i postavlja ih u suodnose, a posjeduje i magična pomagala – metar i povećalo. Koncept veliko – malo važan je za snalaženje u prostoru, razumijevanje svijeta koji nas okružuje, ali i kako bi djeca bila uspješna u komunikaciji s drugima. 
 
Nakon odgledane predstave na radionici je sudjelovalo 27 djece starije vrtićke dobi i 2 odgajateljice. Djeca su dobila dva zadatka: pomoću povećala pronaći što više malih i velikih predmeta u sobi u kojoj su boravili u vrtiću te metrom za mjerenje izmjeriti dužine stvari oko sebe i visinu jedni drugih. Djeca su vrlo zainteresirano i motivirano radila u skupini, zajedno su istraživala i rado su sudjelovala u zadacima. U drugom dijelu radionice svako dijete dobilo je prazan papir koji je olovkom trebalo podijeliti na više kvadrata. Kvadrate su trebali zamisliti kao kutije koje su gledali u predstavi i u njih nacrtati velike i male predmete koje su vidjeli u prostoriji ili u predstavi. U svaku „kutiju“ trebali su nacrtati po jedan predmet i reći što je to i je li taj predmet mali ili veliki.
 
Sva djeca su izrazito pozitivno reagirala na predstavu, bila su interaktivna i pozorno su pratila priču od početka do kraja izvedbe. Djeca koja su sudjelovala na radionici bila su upoznata s predmetima koja smo donijeli te su s velikim oduševljenjem pratila upute i zadatke koji su im bili zadani. Nakon što je radionica završila, djeca su s odgajateljicama nastavila razgovarati o predstavi kao i o zadacima koje su ispunjavala na radionici.








Najave  RSS
ON-LINE PRIJAVNICE
Pristup informacijama
 
Fondovi EU
 Kulturne politike i rezidencijalni programi


 
Procedura oslobođenja od plaćanja PDV-a