E-građani Moja Uprava Središnji državni portal
NSPC
Kliknite za više
Hrvatski audiovizualni centar
  Zaklada Kultura nova
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA)
Hrvatski restauratorski zavod

Iz medija
Ruksak (pun) kulture  >  2017.  >  O važnostima mjehurića u Gvozdu (Sisačko – moslovačka županija) 21. studenog 2017. godine

O važnostima mjehurića u Gvozdu (Sisačko – moslovačka županija) 21. studenog 2017. godine

Jelena Hadži – Manev i Lada Bonacci gostovale su s predstavom Boban/Hadž – Manev: „Ninin svijet mjehurića“ i radionicom „U zdravom tijelu zdrav duh!“ u Osnovnoj školi Gvozd  u Gvozdu 21. studenog 2017. godine. U cjelokupnom programu sudjelovalo je 37 učenika  od 6 do 12 godina te učiteljice Viktorija Ljubešić, Mirjana Šeović, Sanja Kovačić, Ljiljana Škara i Svjetlana Kašljević.

Program je osmišljen kako bi se djeci približila važnost brige o zdravlju, higijeni i potrebi za sportom. Glavna protagonistica predstave, djevojčica Nina, svijet oko sebe promatra kroz mjehuriće sapunice te priča priču o pravilnoj prehrani, ljubavi prema sportu i važnosti brige o svom zdravlju. Učenici su tijekom izvedbe bili vrlo koncentrirani na predstavu te su u vrlo kratkom vremenu naučili pjesmice iz predstave i pjevali ih zajedno s glavnom protagonisticom Ninom.

Radionica nakon predstave usmjerena je na interakciju svih sudionika kroz različite igrice i kvizove znanja u kojima se dodatno uči o važnosti pravilne prehrane i zdravlju ali i o cjelokupnom procesu stvaranja kazališne predstave. Cilj je djecu i učenike upoznati s osnovama kazališnog umijeća  stajanja na sceni i kreiranja materijala iz improvizacije (ne okretati leđa publici, biti dovoljno glasan te kreirati priču iz improvizacije koja ima početak, sredinu i kraj).  Učenici su izuzetno lijepo i koncentrirano sudjelovala u radionici, a učiteljice su ih pomno pratile i bodrile u radu. Bez puno problema su na prijedlog da za improvizaciju stanu u grupe s učenicima koje ne poznaju prišli svojim nepoznatim školskim kolegama. Vrlo su aktivo uključivali jedni druge te bodrili sramežljivije i povučenije učenike i učenice. Improvizacije su im bile kreativne i dobro su reagirali na upute. Učiteljice su se uključile u rad te ih je jako interesiralo kako učenici izvode vježbe.








 
Najave  RSS
ON-LINE PRIJAVNICE
Pristup informacijama
 
Fondovi EU
 Kulturne politike i rezidencijalni programi


 
Procedura oslobođenja od plaćanja PDV-a