E-građani Moja Uprava Središnji državni portal
NSPC

godišnje izvješce
Kliknite za više
Hrvatski audiovizualni centar
  Zaklada Kultura nova
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA)
Hrvatski restauratorski zavod

Iz medija
Ruksak (pun) kulture  >  2017.  >  Lošinjski muzej u Poljanskom lugu (Zagrebačka županija) 1. prosinca 2017. godine
Područna škola u mjestašcu Poljanski Lug u blizini Vrbovca ugostila je Lošinjski muzej u sklopu projekta „Ruksak (pun) kulture – kultura i umjetnost u vrtiću i školi“ koji je 1. prosinca 2017. g. posjetio školu i održao edukativno – kreativni program pod nazivom „Tko se boji muzeja još? – putujuća otočka škrinjica“. Sudjelovalo je 25 učenika od 1. do 4. razreda te učiteljice, Biljana Bagarić Ivezić, Ivana Bačani i Maja Baštek.

Kustosice Martinela Dragičević i Marijana Dlačić održale su radionicu s učenicima među kojima su bili i učenici PŠ Poljana, te su predstavile projekt, interaktivnom PowerPoint prezentacijom, a učenike su upoznale s Lošinjskim muzejom i njegovim zbirkama, te ih naučile čime se bave muzejski stručnjaci, posebice kustosi. U razgovoru s učenicima predstavljeni su umjetnički, povijesni, etnografski i arheološki sadržaji jednog zavičajnog muzeja kao i replike pojedinih muzejskih predmeta koje su učenici mogli uzeti u ruke. Uslijedila je likovna radionica definiranja i interpretiranja reprodukcija portreta i (auto)portreta iz fundusa Lošinjskog muzeja kao jednog od najznačajnijih motiva u povijesti umjetnosti. Učenici su temperama slikali dodijeljene im portrete koji su u muzejskim zbirkama izvedeni različitim tehnikama. Riječ je o građi iz fundusa Palače Fritzi, Arheološke zbirke Osor i Muzejsko-galerijskog prostora Kule u Velom Lošinju.

Kreativnim procesom radioničkog učenja kod djece je potaknuto individualno vizualno percipiranje uz izražajne, stvaralačke sposobnosti u suradničkim odnosima s ostalim polaznicima.










Najave  RSS
ON-LINE PRIJAVNICE
Pristup informacijama
 
Fondovi EU
 Kulturne politike i rezidencijalni programi
 
 
Croatian literature